اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان ۲۵ فروردین

طرز تهیه فینگرفود راتا

طرز تهیه فینگرفود راتا

فینگرفود راتا در واقع نوعی فینگر فود سرد است. این غذا برای یک نفر سرو می گردد و در سینی مخصوص قرار می گیرد. سرد سرو شدن این نوع غذا می تواند یک مزیت باشد زیرا دیگر نگرانی سرد شدن آن وجود نخواهد داشت و با سرعت خیلی زیادی می توان آن را تهیه نمود. آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو در این مقاله سعی دارد شما را با ارائه ی اطلاعات مفید و ارزشمندی در مورد طرز تهیه فینگرفود راتا که یک فینگرفود سرد می باشد، آشنا کند.

فهرست

  1. مواد اولیه فینگرفود
  2. طرز تهیه فینگرفود
  3. درباره فینگرفود راتا بیشتر بدانیم
  4. نکاتی در مورد فینگر فود
  5. فواید فینگرفود راتا

در این قسمت از آموزش آشپزی، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه فینگرفود راتا گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود

مواد اولیه برای تهیه

  1. نان تست
  2. اسفناج
  3. سیر
  4. کره
  5. پنیر فتا

طرز تهیه

  1. این فینگر فود از سه لایه تشکیل شده است: لایه اول نان تست، لایه دوم اسفناج پخته شده، لایه سوم پنیر فتا.
  2. اسفناج را خرد كنيد بعد روي حرارت آب اسفناج را بگيريد و بعد با كمي كره تفت بدهيد. همچنین يك حبه سير رنده شده اضافه كنيد.
  3. ١/٢ قاشق چايخوري جوز هندی به همراه نمك وفلفل اضافه كنيد و٥ دقيقه تفت دهيد.
  4. روي نان تست با كاتر قرار دهيد.
  5. بقیه اش هم به سلیقه و ظرافت کار شما بستگی دارد.

درباره راتا بیشتر بدانیم

امروز در این متن قصد داریم شما را با یک نوع فینگر فود عالی به نام راتا آشنا کنیم. راتا اسم جذابی برای یک فینگر فود است اما این غذا علاوه بر اسم جذاب طعم جذابی هم دارد.
فینگر فود راتا در واقع نوعی فینگر فود سرد است. این غذا برای یک نفر سرو می گردد و در سینی مخصوص قرار می گیرد. سرد سرو شدن این نوع غذا می تواند یک مزیت باشد زیرا دیگر نگرانی سرد شدن آن وجود نخواهد داشت و با سرعت خیلی زیادی می توان آن را تهیه نمود. آیا میهمان ناخوانده ای دارید که نمی دانید برای او چه چیزی باید درست کنید؟ میهمانان ناخوانده از بدترین نوع مشکلات بشر می توانند باشند اما نگران نباشید. ما به شما فینگرفود راتا را پیشنهاد می دهیم.

فینگر فود راتا دارای انواع مختلفی می باشد و با مواد غذایی مختلفی مثل مرغ و ژامبون می توان آن را تهیه نمود. راتای مرغ یکی از محبوب ترین غذاها در بین کودکان است. اگر شما فرزند بد غذایی دارید و به دنبال غذایی جذاب برای کودکتان می گردید می توانید از این غذا استفاده کنید.
ترکیب موادی مثل مرغ و ژامبون یا سبزیجات می تواند بسیار عالی باشد. این فینگر فود را می توان حتی با موادی مثل سبزیجات خام یا پخته هم آماده نمود. شما در این سایت می توانید دستور پخت یک راتای عالی را مشاهده کنید. دستور پخت یک فینگر فود خوشمزه که با بهترین مواد اولیه می توانید آن را در سریع ترین زمان ممکن آماده کنید. شما می توانید تجربه یک فینگر فود خوشمزه و عالی را در کنار خانواده با آموزشگاه آشپزی آشپز شو قناد شو را داشته باشید.
آیا تمایل دارید غذایی حاضری و خوش طعم و پر خاصیت را در کنار خانواده و دوستان تجربه نمایید. ما در آموزشگاه آشپزی آشپز شو قناد شو برای شما یک پیشنهاد فوق العاده داریم، فینگر فود راتا یک تجربه فوق العاده برای شما خواهد بود.
شما با امتحان کردن این فینگر فود دیگر هیچ وقت طعم ان را فراموش نخواهید کرد و تا سالیان سال به یاد این غذا خواهید بود. کافی است که یک بار ان را تجربه کنید تا دوست داشته باشید که بارها و بارها آن را تجربه نمایید. راتا فقط یک غذای لاکچری و خاص نیست بلکه می تواند یک غذای مقوی باشد. در ادامه با نکات بیشتری در مورد فینگرفود راتا همراه شما خواهیم بود.

نکاتی در مورد فینگر فود راتا

نکاتی در مورد فینگر فود راتا وجود دارد که ان ها را برای شما بیان خواهیم کرد.
شما با تهیه فینگرفود راتا از بهترین مواد می توانید کمک زیادی به سلامت خانواده خود بکنید. دستور پخت غذایی که در سایت آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو به شما آموزش داده می شود، حاوی مقادیر زیادی پروتئین و مواد لازم بدن می باشد. امروزه بر اثر تغذیه نادرست افراد و خانواده ها وجود مواد مغذی در رژیم غذایی افراد کمتر دیده می شود. شما با استفاده از این فینگر فود خوشمزه و مقوی می توانید مواد مغذی مورد نیاز بدن خود و خانواده ی خود را تامین نمایید. ما با آموزش انواع فینگر فود ها مخصوصا فینگر فود راتا ضامن سلامتی شما خواهیم بود.
سلامت شما در تمام آموزش های ما هدف اصلی ما می باشد. ما در تمام فیلم هایی که برای شما آماده نموده ایم، آمیزه ای از سلامت و کیفیت و طعم عالی غذاها را ارائه داده ایم.
فینگر فود های راتا فقط به انواع دارای مرغ و ژامبون تقسیم نمی شوند شما می توانید این غذای خوش مزه را با کو کو یا پنیر ، پسته و بادام هم تهیه کنید. پسته در بین یک غذا می تواند طعم فوق العاده ای ایجاد کند. فرض کنید هنگام خوردن این فینگر فود و لذت بردن از آن می توانید به طور همزمان مقادیر زیادی از آهن و مواد مغذی را بدن خود کنید، این می تواند بسیار عالی باشد.

فواید راتا

تا این جا تمام نکات لازم در مورد این غذا را برای شما شرح دادیم الان وقت ان است تا شما با فواید فوق العاده مواد غذایی به کار رفته در این غذا آشنایی کافی پیدا کنید.
نوع خاصی از این راتا با لبو سرو می شود شما به خوبی از فواید فوق العاده لبو اطلاع دارید و می دانید که در فصل سرما بسیار مفید است. رنگ قرمز این ماده نشان دهنده وجود مقادیر زیادی آهن در آن است. اگر کودکی دارید که فقر آهن دارد و مواد غذایی مغذی استفاده نمی کند، ما این غذا را به شما پیشنهاد می کنیم.
طعم ذرت در غذا همیشه خوب و دلنشین می باشد. شما با استفاده از این ماده در نوع دیگری از راتا می توانید از فواید فوق العاده ذرت برای بدن بهره مند شوید.
مرغ از موادی است که در اکثر فینگر فود های راتا به کار برده شده میزان پروتئین این ماده بسیار زیاد بوده و نیاز شما را به میزان زیادی برطرف می کند.
بادام با میزان پتاسیم و منیزیم زیادی که دارد می تواند برای یک وعده غذایی فوق العاده باشد. راتایی که بادام در آن به کار برده شود می تواند برای شما یک بمب انرژی باشد.
پسته هم در نوع دیگری از این راتا به کار برده می شود وجود این ماده در غذا به میزان زیادی می تواند مشکل کم خونی افراد را برطرف نماید.
آیا کودکان شما سبزیجات کمی استفاده می کنند؟ راه حل ما برای شما در نظر دارد استفاده از فینگر فود راتا می باشد. راتایی که با سبزیجات تهیه شده باشد یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین غذاهای گیاهی می باشد. کودکان شما با دیدن این غذا ذوق زده خواهند شد و با علاقه زیادی آن را می خورند. سبزیجات موجود در این غذا می توانند مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تامین کنند.

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه