اقامت رایگان برای هنرجویان خارج از تهران
پرداخت اقساطی بدون ضامن و بدون کارمزد
تخفیف شگفت انگیز فقط تا پایان ۲۵ فروردین

طرز تهیه شیک شکلاتی

طرز تهیه شیک شکلاتی

بهترین فصلی که می­توان با نوشیدن یک لیوان نوشیدنی خنک لذت زندگی دنیا را برد، فصل تابستان است. برای میل کردن یک شیک شکلاتی تازه و خوشمزه و یادگیری طرز تهیه شیک شکلاتی، فصل گرم تابستان بهترین فصل است. به نظر ما بهترین فصل برای این که با این نوشیدنی خوش­رنگ بیشتر آشنا شوید با آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو همراه باشید.

فهرست

  1. مواد اولیه شیک شکلاتی نوع اول
  2. طرز تهیه شیک شکلاتی نوع اول
  3. مواد اولیه شیک شکلاتی نوع دوم
  4. طرز تهیه شیک شکلاتی نوع دوم
  5. درباره شیک شکلاتی بیشتر بدانیم

در این قسمت از آموزش آشپزی ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه شیک شکلاتی نوع اول گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

شیک شکلاتی - آشپزشو

مواد اولیه شیک شکلاتی نوع اول

  1. بستنی شکلاتی چهار اسکوپ
  2. شکلات سفید یک چهارم پیمانه
  3. شکلات تلخ ۱۵۰ گرم
  4. خامه فرم گرفته برای تزیین روی شیک شکلاتی
  5. شیر یک چهارم پیمانه
  6. شکلات تخته ای و گردو و بیسکوییت برای تزیین روی شیک شکلاتی
  7. مارشمالو و شکلات ذوب شده برای تزیین روی شیک شکلاتی
شیک شکلاتی مخصوص

طرز تهیه شیک شکلاتی نوع اول

  1. در مرحله اول طرز ته، ابتدا باید بستنی شکلاتی و شیر و خامه را به همراه شکلات سفید با هم خوب ترکیب کنید.
  2. در مرحله دوم، باید برای شکلات های تلخ ذوب شده فکری کرد. این شکلات ها نباید زیاد در دمای اتاق بمانند. ما به این شکلات های زیبا برای تزیین شیک نیاز داریم. پس باید آن ها را در یخچال قرار دهیم تا فرم بگیرند. ۳ دقیقه زمان برای این کار کافی است و بهتر است که این شکلات ها را بر روی جداره های داخلی لیوانی که می خواهید با آن شیک را سرو کنید، بریزید.
  3. در مرحله سوم، باید شکلات تلخ ذوب شده را بر روی لبه لیوان قرار دهید.
  4. پس از طی این مرحله و فرم گرفتن شکلات ها حالا باید شکلات تخته ای را به این ترکیب اضافه کنید. با این کار شاید به یاد تخته های موج سواری که در شمال دیده اید بیفتید.
  5. در مرحله چهارم، باید به شکلات ها فرصت دهید تا خودشان را بگیرند.
  6. پس از این فرصت کوتاه و در مرحله پنجم طرز تهیه شیک شکلاتی، مخلوط بستنی را باید به آن اضافه کنید. توجه داشته باشید که با این کار فصل زمستان را به شیک زیبای خود هدیه کرده اید.
  7. در مرحله آخر طرز تهیه شیک شکلاتی، موادی که برای تزیین آماده کرده بودیم را، به شیک خود اضافه می کنیم. می توانید خامه فرم گرفته، بیسکوییت و مارشمالو را در این مرحله به شیک اضافه کنید.
  8. برای تزیین می توان از موارد دیگری هم استفاده کرد. برای مثال می توانید از گردو و شکلات ذوب شده برای تزیین شیک استفاده کنید. همچنین شما می توانید از مواد دیگری مثل انواع بیسکوییت های تازه و داژه و خوراکی هایی که به آن علاقه دارید را بر روی این شیک خوش طعم خود قرار دهید.
  9. در این قسمت، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه شیک شکلاتی نوع دوم گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.
شیک شکلاتی

در این قسمت، ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای طرز تهیه شیک شکلاتی نوع دوم گفته می شود و پس از آن دستور پخت آن ذکر می شود.

مواد اولیه شیک شکلاتی نوع دوم

  1. بستنی وانیلی دو پیمانه
  2. شیر یک پیمانه و یک سوم پیمانه
  3. شکلات چیپسی به میزان لازم
  4. پودر کاکائو دو ق غ
شیک شکلاتی - آشپزشو قنادشو

طرز تهیه شیک شکلاتی نوع دوم

شما میتوانید با مراجعه به سایت آموزشگاه آشپزی آشپزشو قنادشو علاوه بر آموزش طرز تهیه شیک شکلاتی از آموزش های دیگر مانند طرز تهیه شیک توت فرنگی نیز بهره مند شوید.

طرز تهیه شیک شکلاتی -آشپزشو قنادشو

درباره شیک شکلاتی بیشتر بدانیم

میلک شیک یکی از محبوبترین نوشیدنی های خنک،شیرین و انرژی زااست که در منوی بسیاری از کافی شاپ ها دیده می شود و مشتاقان و طرفاداران زیادی دارد. همچنین جز انتخاب های همیشگی آن ها می باشد.

در سال 1885 در یکی از فروشگاه های بریتانیا برای جلب مشتری تصمیم به تهیه یک نوشیدنی ویژه از ترکیب بستنی، شکر و شیر گرفته شد که با استقبال گسترده ای همراه شد و این فروشگاه به سرعت رشد و گسترش پیدا کرد.

همانطور که از اسم این نوشیدنی مشخص است، کلمه شیک در زبان انگلیسی به معنی تکان دادن می باشد، و دلیل نامگذاری این محصول به میلک شیک به این دلیل است.

طرز تهیه شیک شکلاتی- آشپزشو

0/5 (0 نظر)
ارسال دیدگاه