آموزش آشپزی، طرز تهیه سالاد سزار رژیمی

۱۶
اردیبهشت ۱۳۹۹ /
نویسنده سرآشپز فرنود

در این مطلب قصد داریم در مورد طرز تهیه سالاد سزار رژیمی برای شما بنویسیم. شما با این سالاد می توانید علاوه بر تامین نیاز های تغذیه ای خود، وزن کم کنید و از تناسب اندام خود لذت ببرید. برای داشتن اندامی زیبا لازم نیست که حتما رژیمی سختی بگیرید، کافی است خوب و اصولی بخورید و کمی ورزش کنید.

شما میتوانید با مراجعه به سایت آموزشگاه آشپزی "آشپزشو قنادشو" علاوه بر آموزش طرز تهیه سالاد سزار رژیمی از آموزش های دیگر مانند معرفی انواع سالاد    و یا  آموزش آشپزی، طرز تهیه سالاد سزار سوخاری  نیز بهره مند شوید همچنین می توانید از دوره های آموزشی مهارتی که برای شما در نظر گرفته شده استفاده کنید و مدرک معتبر بین المللی دریافت کنید که میتواند شانس شما را برای مهاجرت از طریق آشپزی افزایش دهد

فهرست

 

 مزایای طرز تهیه سالاد سزار رژیمی

مهم ترین مشکلی که امروزه گریبان گیر ما شده است، چاقی و اضافه وزن است. دلایل متعددی برای این مشکل تعریف شده است و به سختی می توان دلیلی را به عنوان دلیل اصلی این اتفاق در نظر گرفت. اما از اصلی ترین دلایل این مشکل، استفاده از غذاهای چرب و شیرین و رعایت نکردن اصول صحیح تغذیه ای است. برای داشتن اندام مناسب، باید همه موارد لازم را رعایت کنید. طرز تهیه سالاد سزار رژیمی شاید، مهم ترین حلقه مفقوده این پازل کنترل وزن باشد. اگر بخش های پازل کاهش وزن را کنار هم بچینید، در کنار بخش های ورزش و سایر اصول مهم کاهش وزن، باید بخش تغذیه مناسب را هم قرار دهید که برای تکمیل این بخش به  طرز تهیه سالاد سزار رژیمی، نیازمند خواهید بود. طرز تهیه سالاد سزار رژیمی،  می تواند به عنوان برگ برنده ای برای همه افرادی در نظر گرفته شود که تا کاهش وزن یک قدم فاصله دارند.

طرز تهیه سالاد سزار رژیمی


شما با  طرز تهیه سالاد سزار رژیمی، می توانید علاوه بر تامین نیاز های تغذیه ای خود، وزن کم کنید و از تناسب اندام خود لذت ببرید. برای داشتن اندامی زیبا لازم نیست که حتما رژیمی سختی بگیرید، کافی است خوب و اصولی بخورید و کمی ورزش کنید.  حضور دانه های شفاف آجیل در طرز تهیه سالاد سزار رژیمی که چشمک زنان به شما سلام می کنند، می تواند اشتها شما را برای لذت بردن از این اجیل بیشتر کند. خوردن روزانه یک وعده غذایی سالاد، می تواند به میزان زیادی در روند بهبود مشکلات گوارشی و اضافه وزن شما تاثیر داشته باشد. برای داشتن صورتی زیبا و شفاف می توانید به جای کرم های گران قیمت از طرز تهیه سالاد سزار رژیمی استفاده کنید.

سالاد سزار رژیمی

طرز تهیه سالاد سزار رژیمی با آموزشگاه اشپزی آشپز شو قناد شو 

در طرز تهیه سالاد سزار رژیمی،  هیچ نوع سس چرب را مشاهده نخواهید کرد. زیرا این نوع سس ها اصلا برای کاهش وزن مناسب نیستند و تمام زحمات را شما را مانند دود آتش به هوا خواهند فرستاد. آموزشگاه آشپزی "آشپزشو قنادشو" ،  در این مطلب بهترین نوع سالاد رژیمی خود را به شما آموزش خواهد داد.  مهاجرت از طریق آشپزی  برای افرادی که دارای مدرک بین المللی آشپزی هستند، کار بسیار ساده ای خواهد بود و این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان به مقصود خود برسند. برای آموزش آشپزی  باید اصول اولیه تهیه انواع سالاد ها را دانید و با انواع غذاهای ایرانی و خارجی اشنا باشید. با آموزشگاه آشپزی آشپز شو قناد شو می توانید تمام این اصول را به خوبی بیاموزید. طرز تهیه سالاد سزار رژیمی، گنج نامه ای است که گنج لاغری را به شما نشان خواهد داد. مبادا برای تهیه این گنج نامه غفلت کنید. با تهیه این نقشه می توانید همزمان چندین هدف را نشانه گیری کنید، رسیدن به هدف کاهش وزن و سلامت پوست و بدن و دستگاه گوارش، در گرو استفاده بیشتر از این نوع غذاها است. غذاهایی که سبزیجات زیادی دارا می باشند، بهترین گزینه برای تضمین سلامتی شما هستند. سلامتی خود را با سالاد سزار رژیمی تضمین کنید و در کنار این سرسبزی طبیعی لذت ببرید. امیدواریم وجودتان همیشه سرسبز باشد.

طرز تهیه سالاد سزار رژیمی

آموزش طرز تهیه سالاد سزار رژیمی

مواد اولیه طرز تهیه سالاد سزار رژیمی

 ◦ کاهو سالادی 1 عدد
 ◦ سینه مرغ 1 عدد
 ◦ روغن زیتون 2 قاشق غذاخوری
 ◦ سیر 1 حبه
 ◦ سرکه بالزامیک 1 قاشق غذاخوری
 ◦ پنیر پارمزان به دلخواه
 ◦ برای سس رژیمی:
 ◦ ماست 1/2 پیمانه
 ◦ سیر 1 حبه
 ◦ آب لیمو ترش 2 قاشق غذاخوری
 ◦ ریحان خرد شده 1 قاشق غذاخوری
 ◦ نمک و فلفل به مقدار کافی

سالاد سزار رژیمی

طرز تهیه سالاد سزار رژیمی

اول از همه لازم است سینه مرغ را طعم دار کنید. برای طعم دار شدن مرغ زمان زیادی لازم نیست. مقداری روغن زیتون، سرکه بالزامیک، سیر رنده شده، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. مرغ را به این سس آغشته کنید و به مدت نیم ساعت در ظرف در بسته یا کیسه زیپ داری داخل یخچال قرار دهید.
بعد از نیم ساعت مرغ را در تابه گریل مناسب فر قرار دهید (میتوانید از یک ظرف پیرکس یا سرامیکی هم استفاده کنید). فر را از ده دقیقه قبل روی دمای 220 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. روی ظرف مرغ را با فویل آلومینیومی بپوشانید و آن را به فر گرم شده منتقل کنید. تایمر را روی 30 دقیقه تنظیم کنید.
کاهو را بشویید و برگ های اضافی آن را جدا کنید. سپس آن را به شکل دلخواه خرد کنید و کنار بگذارید تا مرغ آماده شود. نان را هم در توستر یا ساندویچ ساز توست کنید و در صورت تمایل خرد کنید.
کاهو را در ظرف سرو بریزید. مرغ گریل شده را خرد کنید و روی کاهو بچینید. نان توست شده را اضافه کنید. در صورت تمایل کمی پنیر پارمزان روی سالاد سزار رژیمی رنده کنید. میتوانید از آب لیمو ترش یا سرکه بالزامیک روی این سالاد استفاده کنید. اما در ادامه طرز تهیه سس رژیمی سالاد سزار را هم آموزش خواهیم داد.
 ابتدا سیر را با رنده خیلی ریز رنده کنید و در کاسه ای بریزید. یک قاشق ریحان خرد شده، دو قاشق آبلیموی تازه و نصف پیمانه ماست همزده اضافه کنید. مواد رو با هم مخلوط کنید. سس رژیمی شما آماده است.

طرز تهیه سالاد سزار رژیمی،آموزش آشپزی

0
دیدگاه
دیدگاه کاربران